Levering & Verzending

Uw bestelling wordt gemiddeld binnen drie werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden tenzij anders gemeld.

Levering gebeurt via bpost. Dit neemt ongeveer 1 tot 3 werkdagen in beslag binnen België. Leveringen binnen Europa nemen ongeveer 3 tot 9 werkdagen in beslag en leveringen buiten Europa ongeveer 7 tot 19 werkdagen.

Voor beschadiging, vermissing of andere problemen tijdens de verzending zijn we niet aansprakelijk. Wij doen ons uiterste best om deze eventuele problemen te voorkomen.

Je kan je pakket, mits een toeslag van 2 euro, laten verzekeren.

Indien het pakket geschikt is voor brievenbuspost (wordt bepaald door Anna Pops), dan ligt het tarief binnen België lager (4,95 euro).


Verzendkosten

Gratis verzenden naar België vanaf €150,
Gratis verzenden naar de rest van de wereld vanaf €350,


Lees zeker ook onze algemene voorwaarden om volledig op de hoogte te zijn van de werking van de website.



Retour & Ruilen

U kan uw ruil- of retouraanvraag online aan ons doorgeven per mail via order@annapops.be. U dient uw e-mailadres ter controle op te geven.
De artikelen die u via ons heeft gekocht, kunnen zonder opgaaf van reden worden geruild of geretourneerd en dit gedurende 14 dagen vanaf de levering. De kosten hiervoor betaalt u zelf. U stuurt de schoenen of accessoires (onbeschadigd en compleet) op uw kosten terug en Anna Pops stuurt vervolgens op hun kosten (eenmalig) de geruilde schoenen of accessoires naar u terug.
Goederen met een korting (outletartikelen of artikelen aangegeven met een korting) kunnen eveneens teruggestuurd worden maar binnen een termijn van 7 dagen teneinde deze nog te kunnen verkopen aan andere klanten. De terugbetaling gebeurt dan aan de hand van een couponcode die men later opnieuw kan gebruiken in de winkel of online.

In geval van retour, zodra Anna Pops alles in goede staat, onbeschadigd en compleet heeft ontvangen, zal zij het bedrag binnen 30 dagen terugstorten op het rekeningnummer van de klant. Het bedrag wordt via de paypal rekening, of indien gewenst via overschrijving, teruggeboekt naar uw rekening. Het enige wat Anna Pops in mindering zal brengen zijn de oorspronkelijke verzendkosten.

De schoenen worden retour genomen mits:



FAQ
Q: Vanaf wanneer kan mijn kindje schoenen beginnen dragen?
Kinderen leren het best op blote voeten stappen.
Dit versterkt de spieren en zijn ze verplicht zich in te spannen. Laat ze dus zoveel mogelijk rondhuppelen op hun blote voeten.
Eenmaal ze zelfstandig kunnen stappen en meer rondlopen, kijk je best uit naar een stevige schoen.
Na de aankoop van de eerste schoenen is het sowieso aan te raden blootsvoets stappen af te wisselen met het dragen van de schoenen.

Tip:
Neem je kindje mee wanneer je schoenen gaat kopen. Zo kan zijn/haar voet gemeten worden.
Ook schoenen aankopen, zonder dat je kindje erbij is, kan!
Hoe ga je hier het beste te werk?
Leg een stuk papier of karton op de grond tegen de muur en laat je kind hier met beide voeten op staan. Zorg ervoor dat je kind goed rechtop staat, met de hielen mooi tegen de muur en dat beide voeten mooi recht staan. Trek vervolgens een streep aan de verste teen van elke voet. Meet de lengte van de hiel (begin van het blad) tot de verst uitgestrekte teen (de streep). Je kan de voeten uitgeknipt meebrengen naar de winkel en aan de hand van deze papieren afdruk kunnen we op zoek gaan naar de juiste schoen in de juiste maat.
Wij helpen je graag verder bij het zoeken naar de geschikte maat!

Q: Hoe weet ik dat de schoenen van mijn kind te klein geworden zijn?
Kinderschoenen zijn te klein als er geen groeiruimte meer over is.
Je kan op de neus van de schoentjes drukken om te kijken of er nog groeiruimte is. Er dient altijd ruimte aanwezig te zijn. Enkele millimeters zijn minimaal.
Er zijn verschillende signalen:
* Soms willen kindjes de schoenen niet meer aandoen. Je moet echt wringen om ze aan te trekken of ze willen ze meteen weer uittrekken.
* Er ontstaan kleine rode plekjes op de hiel of op de teen.
* Gescheurde of ingekrulde teennagels kunnen een indicatie zijn van te krappe schoentjes.

Tip: als de schoen een losse binnenzool heeft, kan je het zooltje uit de schoen halen en je kind eens op de zooltjes laten staan.

Q: Hoe snel groeien kindervoetjes?
De voeten van kinderen tussen één en drie jaar groeien om de 3 à 4 maanden telkens één schoenmaat.
De voeten van vier- en vijfjarigen groeien één schoenmaat per half jaar.
Kinderen tussen zes en zeven jaar hebben iedere 8 à 10 maanden een grotere schoenmaat nodig.
Vanaf de acht tot tien jaar behouden kinderen ongeveer een jaar dezelfde schoenmaat.
Rond het begin van de puberteit (rond de 12-13 jaar) kan het groeiproces wel plots een spurt nemen. Check daarom de maat van je tieners elke drie maanden.

Q: Waarop moet ik letten bij het aankopen van kinderschoenen?
* Zorg dat de schoenen goed passen.
Kinderschoenen passen goed als je kind er comfortabel mee loopt en er zo een 1 centimeter groeiruimte is in de lengte.
Als je nieuwe kinderschoenen koopt zorg dan altijd voor extra groeiruimte.
Koop geen schoenen ‘op de groei’: een schoen die te groot is, kan even schadelijk zijn als een schoen die te klein is.
Te grote schoenen ondersteunen de voetjes niet goed en zijn slecht voor de houding van je kind.
* Pas altijd linker- én rechterschoen.
Let bij het passen niet alleen op de lengte van een schoen, maar ook de breedte (voor kinderen met smalle/brede voeten), de hoogte (voor kinderen met een hoge wreef). Laat het kind eens rondlopen met beide schoenen aan en kijk hoe de schoenen aan de voet passen.
*Natuurlijke materialen zoals leder verdienen de voorkeur.
Lederen schoenen zijn de meest kwalitatieve schoenen, deze nemen zweet makkelijker op en zorgen ervoor dat kinderen minder snel zweetvoetjes krijgen.
Schoenen van leder kunnen zich eenvoudig aanpassen aan de vorm van de voetjes. Hierdoor kunnen de voetjes eenvoudig en zonder problemen de natuurlijke vorm behouden.
* Kinderschoenen dienen goed buigzame zolen te hebben.
De maten 18 tot en met 23 dienen zeer flexibel te zijn om de ontwikkeling van de kindervoeten te ondersteunen.
De maten 24 tot en met 27 dienen ook nog vrij flexibel te zijn, maar hoeven niet zo extreem buigzaam te zijn.
Schoenen vanaf maat 28 dienen nog altijd goed buigzaam te zijn, maar mogen een stuk minder buigzaam zijn dan de eerdere maatgroepen.
* Zorg voor minstens twee paar schoenen zodat het kind elke dag van schoenen kan wisselen.
* Geef de schoenen van oudere kinderen niet door aan kleintjes.

Q: Hoe onderhoud ik mijn nieuwe schoenen het beste?
Het is heel belangrijk dat je je nieuwe schoenen impregneert voordat je ze gaat dragen.
Door de schoenen in te spuiten met een impregneerspray ("Collonil: Carbon pro spray"), maak je ze water- en vuilafstotend waardoor ze beschermd zijn tegen invloeden als regen, sneeuw, waterplassen,...
Hoewel leder van nature waterdicht is, moet het verzorgd worden om zijn beschermende effect te behouden.
Als de schoenen veel worden gedragen, kan je dit beste regelmatig herhalen (bijvoorbeeld na 10 à 12 keer dragen). Vooral in de winter is het belangrijk je schoenen water- en vuilafstotend te houden.

Handige tips!
Zorg er altijd voor dat de schoenen droog en zuiver zijn voordat je ze gaat inspuiten met een impregneerspray. Anders kan het vlekken of kleurverschillen veroorzaken.
Zet je schoenen nooit onder de verwarming om uitdroging en krimpen van het leer te voorkomen.

Q: Hoe onderhoud ik gladlederen schoenen?
Leder is een natuurlijk product dat ademt, comfortabel en sterk is. Bovendien gaat het een stuk langer mee dan schoenen in andere materialen.
Leder vraagt ook wel een goede verzorging om al die eigenschappen te kunnen behouden.
Leder kan in de loop van de tijd uitdrogen en stijver worden. Poets daarom regelmatig de schoenen. Als je schoenen volledig zuiver en droog zijn, kan je ze insmeren met de juiste kleur schoensmeer. Je kan hier kiezen voor een schoensmeer in dezelfde kleur als de kleur van de schoenen of in een neutrale kleur.
Het schoensmeer gaat de schoenen voeden waardoor ze niet meer uitdrogen en soepel blijven.
Laat het schoensmeer een kwartiertje intrekken en blink daarna de schoenen op met een droge doek.
Spuit daarna de schoenen in met een water- en vuilafstotende impregneerspray.

Opgelet!
Gladleren schoenen in nog natte toestand kan je beter niet gaan poetsen. De schoencrème vermengt zich met het water en droogt langzamer op.

Q: Hoe onderhoud ik schoenen in lakleer?
Lakschoenen hebben in principe geen impregnatie nodig. Het leer beschikt over een gesloten laklaag waardoor vocht er niet in kan trekken.
Schoenen in lakleer hebben een mooi glans. Maar nadat je ze een tijdje gedragen hebt, kan het zijn dat de glans wat afneemt en er zich strepen of barstjes beginnen te vertonen.
Om barstjes en glasvermindering te vermijden, poets je eerst je schoenen grondig, met zeepwater en een spons. Daarna kan je plantaardige olie of de Collonil "Lack mousse voor lakschoenen" aanbrengen op je schoenen.
De Collonil "Lackmousse voor lakschoene" beschermt, verzorgt en reinigt glad lakleer en modische kreuklak.
Op deze manier blijven je lakleren schoenen hun hoog glamourgehalte behouden!

Q: Hoe onderhoud ik suède en nubuck schoenen?
Suède en nubuck zijn prachtige materialen, mits je dit goed onderhoudt!
Toch staat niet iedereen te springen voor de combinatie "kinderschoen én suéde/nubuck", maar deze materialen hebben een eigenschap die zeer positief is: je ziet er veel minder snel krassen op dan op glad leer!
Zowel suède als nubuck zijn soorten leder waarbij de huid van een dier 'gelooid' is.
Suède is de binnenzijde van het leer en heeft een harig uiterlijk. Suède is zachter dan gewoon leer, maar het is wel gevoelig voor water en vuil.
Nubuck is eveneens een ruwleder maar hier wordt, in tegensteling tot suède, de bovenkant van de huid licht opgeschuurd, waardoor het een fijnere, fluweelachtige uitstraling krijgt. Ook is nubuck dikker, maar fijner van vezels dan suéde

Als er geen echte vlekken op de schoenen zitten en je wilt je schoenen gewoon eens een onderhoudsbeurt geven, dan ga je als volgt te werk:
Suède of nubuck hebben zachte haartjes die je het beste kunt schoonmaken met een borsteltje. Gebruik het suèdeborsteltje om stof en vuil dat op je schoenen zit weg te vegen. Beweeg de borstel niet heen en weer: borstel steeds in dezelfde richting. Als je deze laag vuil eraf hebt geborsteld zien je schoenen er sowieso al wat nieuwer uit.
Als de schoenen behandeld zijn, dan kan je ze inspuiten met een water- en vuilafstotende impregneerspray om ze verder te beschermen. Impregneer de suède schoenen regelmatig om ze mooi te houden.

Als er wel vlekken op de schoenen zitten, dan ga je als volgt te werk:
Slijtplekken die je er niet meer uitgeborsteld krijgt kun je soms met een gum herstellen. Er bestaan ook speciale suède/nubuck-gummen (Collonil) voor dit klusje. Begin met matige druk op de gum en voer dit op als de slijtplekken er niet uit gaan.
Als de schoenen behandeld zijn, dan kan je ze inspuiten met een water- en vuilafstotende impregneerspray om ze verder te beschermen. Impregneer de suède schoenen regelmatig om ze mooi te houden.
Gebruik zeker geen schoensmeer want dan wordt de suède stof hard en kan je vlekken maken!

Tip:
Hebben de kids in de modder gespeeld met hun suède of nubuck schoenen?
Laat modder gewoon opdrogen. Verwijder overtollige modder zonder te hard over het suède te vegen. Laat het drogen. Als het eenmaal droog is, kun je de grote stukken er zo afbreken. Gebruik een suèdeborstel om de overgebleven stukjes er af te borstelen.

Q: Hoe onderhoud ik schoenen in vetleder?
Gevet leer is net zoals glad leer gemaakt van de buitenzijde van de dierenhuid. Deze leersoort voelt glad en een beetje vettig aan en ziet er meestal dof uit. Je kunt gevet leer makkelijk herkennen als je met je vinger het leer van binnenuit de schoen naar buiten drukt – je ziet het leer meteen lichter worden van kleur en vaak kan je lichte krasjes wegvegen.
Gevet leer is mooi, maar heeft wel het kenmerk dat het verkleurt naarmate het vaker gedragen wordt.
Ook komen krasjes bij gevet leer vaker voor dan bij andere soorten leer, maar geen zorgen, het is goed te behandelen.
Vet je schoenen een aantal keer per jaar in met een kleurloze crème. Dit zorgt ervoor dat het leer zijn kleurdiepe glans behoudt.
Spray het leer ook één keer per maand in tegen vuil en vocht. Dit doe je het beste met de "Collinil: Rustical voor vette ledersoorten".

Handige tips:
Gebruik nooit gewone impregneersprays of schoencrème. Deze kunnen het vetleren karakter van de schoenen beschadigen.
Leervet te vaak of te dik aanbrengen is niet goed. Daardoor wordt het leer te soepel en verliest zijn vormvastheid.

Q: hoe onderhoud ik schoenen in metallic leer?
Metallic leer is speciaal leer, want over de normale toplaag is een speciale coating aangebracht. Hierdoor krijgt het leer zijn shiny effect. Deze laag zal niet snel slijten, maar is wel gevoelig voor krassen.
Wanneer je metallic schoenen vuil zijn geworden, is dit meestal makkelijk te verwijderen, omdat het vuil door de coating niet in het leer kan trekken. Om te zorgen dat je metallic schoenen sowieso minder snel vuil worden én om te zorgen dat ze mooi blijven glanzen, is er een speciale spray ontwikkeld door Collonil: Metallic spray voor metallic leder.
Wanneer je regelmatig je schoenen met deze spray inspuit, zullen je schoenen hun glans blijven behouden. Je hoeft de schoenen hierna niet op te wrijven, maar dit mag wel als je ze extra wil laten glanzen!

Q: Hoe onderhoud ik schoenen in ponyhair?
Ponyhair is een spannend alternatief op het ‘gewone’ leder.
Deze harige schoenen zijn niet echt van ponyhair gemaakt. Het materiaal komt, net als andere leren producten, van de koe. De reden dat het toch ponyhair wordt genoemd, omdat het net zo aaibaar is als ponyhair.
Het materiaal lijkt heel moeilijk te verzorgen, maar dat valt reuze mee. Het is eigenlijk heel makkelijk! Deze schoenen zijn eenvoudig te reinigen met een droge doek. Eventueel kan je een licht vochtige doek gebruiken, maar droog dan onmiddellijk nadien de schoenen met een droge doek.
Verder moet je tegen de haren in je schoenen inspuiten. Zo wordt ieder haartje meegepakt en kun jij langer van jouw schoenen genieten.
Impregneer je schoenen regelmatig om ze mooi en ‘nieuw’ te houden, dit kan je met een speciale spray voor ponyhair doen "Collonil: Vario spray voor beestige schoenen" of met de "Collonil: Carbon pro spray".

Q: Hoe vallen de verschillende schoenmerken bij Anna Pops?
Op de site staat bij iedere individuele schoen de taillering erbij genoteerd: tailleert normaal/tailleert klein/tailleert groot/tailleert 1 maat groter/tailleert 1 maat kleiner.

Elke schoen is anders, het is dan ook per merk verschillend hoe schoenen vallen.
Zo kan het zijn dan je zoon of dochter over het algemeen maat 31 heeft, maar voor het ene merk maat 30 nodig hebt terwijl je voor het andere merk juist maat 32 nodig hebt.
Om je te helpen met het kiezen van de juiste maat, hebben wij onze algmene ervaring per merk genoteerd.

Hieronder kan je een overzicht vinden met hoe elk merk valt volgens ons en onze klanten:
- 10IS: Valt op maat.
- Angulus: Valt groot.
- Bergstein: Valt groot.
- BiKey: Valt op maat.
- Collegien slippers: Valt 1 maat kleiner.
- Costume selection: Valt op maat.
- Eli: Valt groot. Geschikt voor brede voeten.
- Gallucci: Valt groot. Geschikt voor zeer smalle voeten.
- Golden Goose deluxe brand: Valt 1 maat groter.
- HIP: Valt op maat. Geschikt voor smalle voeten.
- Hummel: Valt klein.
- JFF: Valt op maat. Geschikt voor zeer smalle voeten.
- MAA: Valt groot. Geschikt voor brede voeten.
- Manuela de juan: Valt op maat.
- Melula: Valt 1 maat groter. Geschikt voor brede voeten.
- Minorquines: Valt op maat.
- Momino: Valt groot. Geschikt voor brede voeten.
- Nathalie Verlinden: Valt 1 maat groter.
- Ocra by Pops: Valt groot.
- Ocra: Valt groot. Geschikt voor brede voeten.
- P448: Valt op maat.
- Philippe Model: Valt 1 maat groter.
- Pinocchio: Valt op maat. Geschikt voor smalle voeten.
- Pom d'api: Valt op maat. ! Voor de meeste sandalen valt het 1 maat kleiner!
- Pompom: Valt op maat.
- Pèpè: Valt op maat. geschikt voor smalle voeten.
- Reef: Valt groot.
- Rondinella: Valt klein.
- Salt water sandal: Original/Classic/slide/Swimmer: valt op maat. Surfer/Strapwee/Seawee/Shark: valt 1 maat kleiner.
- Stabifoot: Valt op maat.
- Tricati: Valt klein.

Q: Wanneer kan ik langskomen in de winkel?
Onze winkel is open op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Steeds van 10-18u.
Ons adres:
Eugeen Bosteelsstraat 10
9300 Aalst
Tip: Zin in een wandeling of je wilt je kids nog laten ravotten in de speeltuin? Het stadspark van Aalst ligt vlakbij de winkel!

Wil je even op een minder druk moment schoenen of kledij kiezen? Geen probleem!
Je kan ook steeds op afspraak langskomen.
Deze afspraak kan je maken:
* Telefonisch op 0032(0)53/41 57 39
* Via mail order@annapops.be


Q: Is het artikel dat ik online bekijk ook effectief beschikbaar in de winkel?
Op onze webshop kan je zelf bekijken of een artikel beschikbaar is in onze winkel.
De maten die bij de schoenen of bij de kledij verschijnen zijn de nog beschikbare maten online en in de winkel.
Tip: Soms kan de verkoop van een bepaald artikel snel gaan, daarom kan je ze steeds al reserveren om af te halen in de winkel, zodat je zeker bent dat het artikel er nog is als je naar de winkel komt. Het kan ook zijn dat items retour komen en dan terug weer beschikbaar zijn, hou de site dus regelmatig in de gaten.

We werken bij sommige artikelen ook met een pré-order systeem.
Deze artikelen zijn nog niet aanwezig in de winkel, maar kunnen wel op voorhand besteld/gereserveerd worden.
Hier zie je bij deze maat "reserveren" staan, Wanneer je deze maat aanklikt verschijnt ook automatisch de datum van beschikbaarheid in de winkel.

Q: Is het artikel dat ik in de winkel vond ook beschikbaar online?
De meesten van onze artikelen zijn online beschikbaar, met af en toe enkele uitzonderingen.
Wanneer we nieuwe stuks binnenkrijgen, krijgen deze bijna onmiddellijk een plaats in onze winkel.
Om deze artikelen ook online te laten verschijnen hebben we kwalitatieve foto's nodig. We nemen deze zelf, willen dit goed doen en hier kruipt wel wat tijd in. Hierdoor kan het al eens gebeuren dat je niet alles wat je al in onze winkel zag ook onmiddellijk op de webshop ziet verschijnen.

Indien je iets online niet vindt dat je wel al in de winkel zag, kan je het wel al bestellen:
* Telefonisch op 0032(0)53/41 57 39
* Via mail order@annapops.be

Q: Hoe reserveer of bestel ik een artikel?
Je kan een artikel op verschillende manieren reserveren:
* Online: reserveer zelf je artikelen, 24 uur op 24 uur, 7 dagen op 7, op www.annapops.be (snelste én vlotste manier!)
* Telefonisch op 0032(0)53/41 57 39
* Via mail order@annapops.be

Bij een bestelling kan je meteen online betalen of kiezen overschrijving en dan betaal je in de winkel.
Je kan ervoor kiezen om de artikelen zelf op te halen in onze winkel of het via thuislevering te laten gaan.

Q: Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Anna Pops?
Wij maken gebruik van een streng beveiligde betalingsomgeving van PayPal.

In de winkel:
* Cash, Bancontact, MasterCard, Visa, Payconiq, consumptiecheques of cadeaubonaalst .
* Met een cadeaubon.

Online:
* Met een bankkaart: je kan kiezen uit Bancontact, MasterCard of Visa.
* Via overschrijving:
IBAN: BE32 7310 2315 6602 op naam van Vondst BV
BIC: KREDBEBB
mededeling: ordernummer
* Met een cadeaubon

Q: Wat zijn de verzendkosten bij Anna Pops?
Gratis verzenden naar België vanaf €150.
Gratis verzenden naar de rest van de wereld vanaf €350.



Q: Kan ik mijn online bestelling laten verpakken als cadeau?
Dat kan zeker!
Je kan bij het bestellen aanvinken dat je jouw bestelling als cadeautje wil laten verpakken. Voor een meerkost van 2 euro, zorgen wij voor een mooie verpakking.

Q: Hoe maak ik gebruik van mijn kadobon?
Een kadobon kan je zowel in onze winkel gebruiken als in de webshop.
De kadobon is 1 jaar geldig: datum van creatie + 1 jaar.

Gebruik kadobon in de winkel:
* Je geeft de kadobon af aan de kassa wanneer je je artikelen betaalt.
* Je bent niet verplicht het volledige bedrag van de kadobon in een keer op te doen. Het saldo wordt bewaard en kan je een volgende keer opgebruiken.

Gebruik kadobon online:
* Op elke bon kan je een code vinden. Je geeft je couponcode van de kadobon in in het daarvoor voorziene veld in het winkelmandje: "Kortingcode of kadobon?" + klikt op "valideer" en het bedrag van de kadobon wordt van het totaal te betalen bedrag getrokken.
* Je bent niet verplicht het volledige bedrag van de kadobon in een keer op te doen. Het saldo wordt bewaard en kan je een volgende keer opgebruiken.

Q: Ik had een probleem met mijn online betaling, is mijn betaling en order goed doorgekomen?
Is je betaling via Paypal mislukt?
Check dan eerst even of het geld van je bankrekening is afgegaan of niet.
Is het geld wel van je bankrekening afgegaan maar heb je nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met ons, we helpen je graag verder!

* Telefonisch op 0032(0)53/41 57 39
* Via mail order@annapops.be

Q: Kan ik een factuur vragen bij Anna Pops?
Ben je zelfstandige en beschik je over een btw-nummer? Dan kan je, als je dat wil, een factuur vragen.
Vraag je factuur als je afrekent aan de kassa in de winkel of bij betaling van een online reservatie.

Je krijgt de factuur automatisch naar je mailadres toegestuurd.

Q: Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Van zodra je je bestelling hebt doorgestuurd, krijg je een bevestigingsmail met daarin een gedetailleerd overzicht van je bestelling.

In die mail vind je ook informatie terug over:
* De betaling: het totaal bedrag van alle artikelen samen, de eventuele verzendkosten en het totale bedrag van deze 2 samen.
* Klantenkorting: hier kan je je verworven klantenkorting van het winkelmandje bekijken.
* De betaalmethode: manier waarop jij gekozen hebt om te betalen en ons rekeningnummer IBAN: BE32 7310 2315 6602 op naam van Vondst BV, BIC: KREDBEBB.
* Jouw contactgegevens
* Verzendmethode: afhalen winkel, adres van levering,

Q: Ik heb een specifieke vraag over een artikel.
Heb je een vraag over een specifiek artikel? We beantwoorden je vraag graag!

Je kan deze vraag stellen:
* Via de balk "Vraagje omtrent dit item?" bij het desbetreffende artikel op onze webshop. (Snelste én vlotste manier!)
* Telefonisch op 0032(0)53/41 57 39
* Via mail order@annapops.be

Q: Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat kan ik doen?
Voldoet het artikel niet aan je verwachtingen?
Is de schoen die je (online) kocht te klein, te groot, zit de pasvorm niet goed?
Is de kledij die je online kocht toch niet dat wat je zocht?

- Geef ons zo snel mogelijk een seintje!
* Telefonisch op 0032(0)53/41 57 39
* Via mail order@annapops.be
- Stop het artikel in zijn originele verpakking.
- Geef de retourzending af bij een PostPunt en stuur het naar dit adres:
* Anna Pops
Eugeen Bosteelsstraat 10
9300 Aalst - België
- Wij zorgen ervoor dat je je artikel kan ruilen voor een andere maat of dat je je geld terug krijgt als je van de aankoop wilt afzien. Wij vergoeden je na ontvangst en controle van het artikel. Outletartikelen worden vergoed in een tegoedbon. (zie voorwaarden)
* Bezorg ons je rekeningnummer via: order@annapops.be
* Als je met PayPal betaalde, vind je het terugbetaalde bedrag op je Paypal account.
* Als je met een ander betaalmiddel betaalde, storten wij het bedrag zo snel mogelijk terug.

We krijgen graag ook wat feedback rond wat er juist niet voldoet aan de verwachtingen zodat we onze klanten een goede service kunnen bieden wat betreft pasvorm, maat,...


Privacybeleid

Wij respecteren de privacy van bezoekers van de website en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Verwerking van de persoonsgegevens gebeurt op een wijze, die in overeenstemming is met de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens stelt.

Verzameling, registratie en verwerking van gegevens
We verzamelen, registreren en verwerken persoonsgegevens van onze klanten. Bepaalde gegevens dienen uitdrukkelijk te worden meegedeeld zoals voor het gebruik van sommige onderdelen van de website, de aankoop van een product, de deelname aan een wedstrijd, de aanmaak van een account,....
Andere gegevens worden op geautomatiseerde wijze verzameld door 'cookies' en andere systemen/applicaties die informatie (zoals IP-adres, gebruik van de site, taal en type van de browser, ...) verzamelen.
De gegevens die worden meegedeeld, uitdrukkelijk of op geautomatiseerde wijze, worden opgenomen en verwerkt in het gegevensbestand van Anna Pops, Eugeen Bosteelsstraat 10, 9300 Aalst, BTW BE 0727.965.303. Anna Pops is de verantwoordelijke voor de verwerking van de persoonsgegevens die worden verzameld via de website en/of andere kanalen en controleert de verwerking die andere partijen op haar vraag uitvoeren.
De gegevens zijn automatisch ook toegankelijk voor andere eventuele vennootschappen van Anna Pops.

Gebruik van uw gegevens
Je garandeert dat de gegevens die u meedeelt juist en volledig zijn. Het meedelen van onjuiste gegevens of gegevens die toebehoren aan derden kan ertoe leiden dat de gebruiker, tijdelijk of definitief, iedere toegang, geheel of gedeeltelijk, wordt ontzegd tot de producten en diensten van Anna Pops.
Bij de aankoop van artikelen uit onze webshop dient u zich te identificeren alvorens tot aankoop te kunnen overgaan. Dit laat ons toe om u te ondersteunen bij technische of andere problemen en verschaft Anna Pops door uw gebruik van deze login inzicht in uw profiel en interesses.
Wij kunnen uw gegevens gebruiken om u rechtstreeks te contacteren, per post, telefoon of op elektronische wijze, zoals via e-mail of SMS. Bij communicatie via elektronische wijze heeft u de mogelijkheid om u uit te schrijven voor toekomstige elektronische communicatie.
Uw gegevens (met uitzondering van gevoelige gegevens zoals politieke en religieuze overtuiging, ...) kunnen worden gebruikt voor de verkoop en promotie van producten en diensten en om u op de hoogte te houden van onze aanbiedingen.
Persoonsgegevens zoals naam, voornaam, straat, huisnummer, busnummer, postcode, woonplaats, telefoonnummer worden niet doorgegeven aan andere bedrijven.
Anna Pops is in geen enkel geval aansprakelijk voor het gebruik dat derden van uw gegevens maken. Zo kan de websites van de Mediahuis-groep links bevatten naar websites van derden of reclame-boodschappen van derden-adverteerders via dewelke uw persoonsgegevens worden verzameld. Deze verzameling en verwerking van gegevens valt niet onder de verantwoordelijkheid van de Mediahuis-groep, maar onder de verantwoordelijkheid van de desbetreffende adverteerder of beheerder van de website in kwestie waarnaar u zich begeeft.

Klikgedrag en bezoekgegevens
Op de website worden algemene bezoekgegevens bijgehouden. In dit kader kan met name het IP-adres van uw computer, de eventuele gebruikersnaam, het tijdstip van opvraging en gegevens die de browser van een bezoeker meestuurt, worden geregistreerd en worden gebruikt voor statistische analyses van bezoek- en klikgedrag op de website.Tevens optimaliseren wij hiermee de werking van de website.
Wij proberen deze gegevens zo veel mogelijk te anonimiseren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Google Analytics
Wij maken gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de Website gebruiken en hoe effectief onze Adwords-advertenties bij Google zoekresultaatpagina's zijn. De aldus verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres), overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Lees het privacybeleid van Google voor meer informatie, alsook het specifieke privacybeleid van Google Analytics.

Facebook en Instagram
Op deze site zijn knoppen opgenomen om pagina's te kunnen promoten of delen op sociale netwerken Facebook en Instragram. Deze knoppen worden gerealiseerd door code die wordt aangeleverd door Facebook en Instagram zelf. Deze code plaatst onder meer een cookie (zie cookiebeleid).
Leest u de privacyverklaring van Facebook en van Instagram (welke regelmatig kunnen wijzigen) om te zien wat zij met uw persoonsgegevens doen die zij met deze code verwerken.

Nieuwsbrief
Wij bieden een nieuwsbrief waarmee wij geïnteresseerden willen informeren over nieuws met betrekking tot Anna Pops, onze diensten en aanverwante zaken. Uw e-mailadres wordt alleen met uw expliciete toestemming toegevoegd aan de lijst van abonnees. Iedere nieuwsbrief bevat een link waarmee u zich kunt afmelden. Het abonneebestand van de nieuwsbrief wordt niet aan derden verstrekt.

Gebruik van cookies
Wij maken bij het aanbieden van elektronische diensten gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina's van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. Wij gebruiken cookies om uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser, zie bijvoorbeeld deze toelichting door de Consumentenbond voor uitleg.
Via onze website worden cookies geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de 'Analytics'-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op.

Inzage, correctie en recht van verzet
Indien u een relatie met ons heeft, heeft u na schriftelijk verzoek de mogelijkheid uw persoonlijke gegevens in te zien. Indien het door ons verstrekte overzicht onjuistheden bevat, kunt u ons schriftelijk verzoeken de gegevens te wijzigen of te laten verwijderen. Daarnaast kunt u ons schriftelijk op de hoogte stellen, indien u niet wilt worden benaderd met informatie over onze producten en diensten door dit te melden bij navolgend adres:
Anna Pops
Eugeen Bosteelsstraat 10
9300 Aalst
of via mail: info@annapops.be

Aanpassen privacy statement
Wij behouden ons het recht voor deze privacy statement aan te passen. Wijzigingen zullen op deze website worden gepubliceerd.

Info over ons cookie-beleid
Anna Pops gebruikt cookies om je surfervaring gemakkelijker en aangenamer te maken en de inhoud van de site beter af te stemmen op je behoeften en voorkeuren. Je kan de installatie van cookies weigeren, maar dan zullen sommige onderdelen van onze site niet of niet optimaal werken. Als je onze site bezoekt zonder je cookie-instellingen aan te passen en de link "verdergaan" aanklikt gaan we ervan uit dat je de installatie van cookies aanvaardt.

Wat is een cookie?
Een cookie is een tekstbestandje dat door de server van een website in de browser van je computer of op je mobiel apparaat geplaatst wordt als je de website bezoekt. De cookie bevat een unieke code die toelaat om je browser te herkennen gedurende het bezoek aan de website (een zogenaamde 'session' cookie) of bij latere, herhaalde bezoeken (een zogenaamde 'permanente' cookie).
Cookies kunnen geplaatst worden door de server van de website die je bezoekt of door partners waarmee deze website samenwerkt. De server van een website kan alleen de cookies lezen die hij zelf geplaatst heeft, hij heeft geen toegang tot andere informatie die zich op je computer of mobiel apparaat bevindt.
Cookies worden op je computer of je mobiel apparaat gestockeerd in de folder van je browser.
De inhoud van een cookie bestaat meestal uit de naam van de server die de cookie geplaatst heeft, een vervaldatum en een unieke cijfercode.
Cookies maken de interactie tussen de bezoeker en de website over het algemeen gemakkelijker en sneller en helpen de bezoeker om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van een website. Cookies kunnen ook gebruikt worden om de inhoud van een website of de publiciteit op een website relevanter te maken voor de bezoeker en aan te passen aan zijn persoonlijke smaak en behoeften.

Welke cookies gebruikt Anna Pops?
1. Functionele cookies
Functionele cookies zijn cookies die strikt noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website. We gebruiken een functionele cookie als je inlogt. Deze cookie zorgt ervoor dat je ingelogd blijft zolang je surft op annapops.be.
2. Website settings
Deze cookies slaan je voorkeuren op om de website gebruiksvriendelijker te maken. Bijvoorbeeld: een cookie die bijhoudt welke keuze je maakte op de homepagina, een cookie die bijhoudt of je reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we je niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen en een cookie die bijhoudt of je op de cookie-waarschuwing oké geklikt hebt of niet. Deze cookies zijn niet strikt noodzakelijk voor het functioneren van de site.
3. Anonieme en third party analytics cookies
Deze cookies analyseren de gebruikers van onze website. Bijvoorbeeld: hoeveel bezoekers komen langs, welke pagina's werden bekeken, ...
Third party analytics cookies worden door derden geplaatst die tools aanbieden voor het analyseren van de gebruikers op onze website. Google Analytics is hier een bekend voorbeeld van.
4. Third party tracking cookies Deze cookies worden door facebook geplaatst als je een item bekijkt op onze website. Het doel van tracking cookies is het verzamelen van informatie over gebruikers, hun surfgedrag en hun interesses. Wanneer je surft, kunnen bepaalde websites die cookie herkennen en jou gepersonaliseerde advertenties en gerichte online reclame tonen.

Hoe kan je je cookies beheren?
Via je browserinstellingen kan je de installatie van cookies weigeren. Op http://www.aboutcookies.org/ vind je voor de meest gebruikte browsers de werkwijze om cookies te weigeren.
Je kan op elk moment de reeds geïnstalleerde cookies verwijderen van je computer of mobiel apparaat.


Algemene voorwaarden

Elke bestelling geldt als een expliciete aanvaarding van de algemene voorwaarden gesteld door de koper.

Ondernemingsgegevens , verkoper
De website & webshop annapops.be is eigendom van:
Anna Pops
Vondst BV
Eugeen Bosteelsstraat 10
9300 Aalst - België
T: 0032(0)474/16 10 21
E: order@annapops.be
Zaakvoerder: Tina Daem
BTW: BE 0727.965.303

Artikel 1: Algemene bepalingen
De e-commerce website van Anna Pops, een eenmanszaak met maatschappelijke zetel te Eugeen Bosteelsstraat 10, 9300 Aalst, BTW BE 0861048808, biedt haar klanten de mogelijkheid om de producten uit haar webwinkel online aan te kopen.

Onderhavige Algemene Voorwaarden ("Voorwaarden") zijn van toepassing op elke bestelling die geplaatst wordt door een bezoeker van onze site ("Klant"). Bij het plaatsen van een bestelling via de webwinkel van Anna Pops moet de Klant deze Voorwaarden uitdrukkelijk aanvaarden, waarmee hij instemt met de toepasselijkheid van deze Voorwaarden, met uitsluiting van alle andere voorwaarden. Bijkomende voorwaarden van de Klant worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door Anna Pops aanvaard zijn.

Artikel 2: Prijs
Alle vermelde prijzen zijn uitgedrukt in EURO of DOLLAR, steeds inclusief BTW en alle andere verplicht door de Klant te dragen taksen of belastingen.
Er wordt steeds de artikelprijs van de kleinst beschikbare maat weergegeven. Bij het aanduiden van de gewenste maat verschijnt de daarmee overeenstemmelde prijs.
Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld.
De Klant kan de leveringskosten ook steeds raadplegen op de site bij levering & verzending.

De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto's zijn decoratief/informatief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.

Artikel 3: Aanbod
Ondanks het feit dat de e-commerce website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden Anna Pops niet. Anna Pops is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis. Anna Pops is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet- of drukfouten.

Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bv. maten, kleur, pasvorm, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de Klant om vooraf contact op te nemen met ons via order@annapops.be of telefonisch op het nummer 003253415739.

Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door Anna Pops. Anna Pops kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

Beschikbaarheid
Onze webshop biedt u artikelen aan die we ook voorstellen aan onze klanten in de winkel 'Anna Pops' te Aalst. ls een door u in de webshop gekozen artikel gelijktijdig door een klant in de winkel geselecteerd, dan behouden we het recht de winkelklant verder te bedienen. We hopen echter - door ons grote aanbod - dit maximaal uit te sluiten en al onze klanten naar wens te kunnen dienen. Indien dit zich toch voordoet, nemen we met u contact op zodat u - indien gewenst - het order kan herzien. U wordt voor de respectievelijke artikelen uiteraard onmiddellijk terugbetaald.

Kleur
'Anna Pops' probeert de artikelen zo getrouw mogelijk af te beelden. Hou er echter rekening mee dat factoren zoals een computerscherm, omgevingslicht, ... vooral in de kleur kleine afwijkingen kunnen vertonen ten opzichte van de werkelijkheid.

Maat
De maat die u bestelt, is conform de maat vermeld in het artikel. Schoenmaten kunnen echter van het ene tot het andere merk verschillen. In het geval van een verkeerde maat kunt u het artikel terugsturen. Twijfelt u over de maat, stuur ons gerust een mailtje (order@annapops.be) dan meten wij de binnenkant even op.

Artikel 4: Online aankopen
De bestelprocedure via Anna Pops verloopt als volgt:


De Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen:

Anna Pops rekent geen kosten aan voor het gebruik van voormelde betaalwijzen.

Anna Pops is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is en of er een vermoeden van fraude is.

Artikel 5: Levering en uitvoering van de overeenkomst
Uw bestelling wordt gemiddeld binnen drie werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden tenzij anders gemeld. We zijn echter niet verantwoordelijke voor vertragingen van onze leveranciers. Wanneer er door overmacht of andere onvoorziene omstandigheden abnormale vertraging in de leveringstermijn zou zijn, het bij ons, hetzij bij de leveranciers, zullen we de Klant hiervan onverwijld op de hoogte brengen, inclusief informatie over de geactualiseerde leveringstermijn.

Voor beschadiging, vermissing of andere problemen tijdens de verzending zijn we niet aansprakelijk. Wij doen ons uiterste best om deze eventuele problemen te voorkomen.
Let er dan zeker ook op dat je jouw gegevens volledig en correct aan ons verstrekt, foutieve leveringsadressen zijn de Klant zijn verantwoordelijkheid en kunnen aanleiding geven tot extra kosten die ten laste zijn van de Klant.
Indien de Klant een wijze van levering verzoekt die afwijkt van de door ons toegepaste wijze, dan zullen de eventuele supplementaire kosten worden doorgerekend aan de Klant.
De risico's van verlies en beschadiging van de goederen worden overgedragen aan de Klant op het moment van de levering. Evenwel, wanneer de Klant haar contractuele verplichtingen niet naleeft, zal het risico van verlies en beschadiging van de producten overgaan op de klant op het ogenblik dat de levering had moeten plaatsvinden zonder schending van verplichtingen aan de zijde van de klant.

Producten worden geleverd over de ganse wereld en de tarieven zijn te vinden bij levering en verzending.

Klanten mogen kosteloos annuleren indien goederen om welke reden ook niet binnen 30 dagen geleverd kunnen worden na sluiting van de overeenkomst en dit overeenkomstig art. VI.43 van het Wetboek Economisch Recht.

De levering gebeurt door Bpost en de duur en kosten die hieraan verbonden zijn, zijn te raadplegen bij de levering- en verzendkosten.

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld en binnen de 2 dagen worden gemeld aan Anna Pops.

Artikel 6: Eigendomsvoorbehoud
De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van Anna Pops.

De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van Anna Pops te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.

Artikel 7: Herroepingsrecht / terugzending
De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor Klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen bij Anna Pops.

De Klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Hij is vrij in het verstrekken van extra info naar ons toe om zo onze diensten te kunnen verbeteren.
Goederen met een korting (outletartikelen of artikelen aangegeven met een korting) kunnen eveneens teruggestuurd worden maar binnen een termijn van 7 dagen teneinde deze nog te kunnen verkopen aan andere klanten.
De terugbetaling gebeurt dan aan de hand van een couponcode die men later opnieuw kan gebruiken in de winkel of online.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant Anna Pops mailen via order@annapops.be
en zo via een ondubbelzinnige verklaring ons op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen. De Klant hoeft hiervoor geen modelformulier aan te vragen, maar kan gewoon kort mailen.

Om de herroepingstermijn na te leven moet de Klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

De Klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan Anna Pops heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan Anna Pops. De Klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt binnen deze termijn van 14 kalenderdagen.

De online aangekochte goederen, waarvoor je herroepingsrecht wenst uit te voeren, mogen ook in de winkel (met adres: Eugeen Bosteelsstraat 10, 9300 Aalst) terug gebracht worden.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. Als je graag hebt dat wij een label aanmaken aan 5 euro (incl. Btw) voor België en 8 euro (incl. Btw) voor Nederland (enkel voor deze landen is een retourlabel aanmaken mogelijk), mail dan gerust naar order@annapops.be. Dan regelen we op die manier de betaling en het label.

De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Anna Pops zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht.

Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal Anna Pops alle tot op dat moment van de Klant ontvangen betalingen, exclusief de betaalde leveringskosten, aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat Anna Pops op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten zal Anna Pops wachten met de terugbetaling totdat hij alle goederen heeft teruggekregen, naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Anna Pops betaalt de Klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij dit door technische redenen niet mogelijk is. Voor goederen met korting wordt er terugbetaald met een coupon.

De Klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor:


Artikel 8: Garantie
Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Deze wettelijke garantie geldt vanaf de datum van levering aan de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.

Bij vragen, opmerkingen of klachten kan de klant op elk moment contact opnemen met Anna Pops via mail order@annapops.be of via telefoon 003253415739. Anna Pops zal het verzoek van de klant zo spoedig als redelijkerwijze mogelijk in behandeling nemen en zal contact opnemen met de betrokken klant. Indien de vraag, opmerking of klacht betrekking heeft op de garantie, moet in beginsel de fabrikant/producent betrokken worden, zodat de behandeling van het verzoek of de klacht meer tijd in beslag kan nemen.

Artikel 9: Sancties voor niet-betaling
Onverminderd de uitoefening van andere rechten waarover Anna Pops beschikt, is de Klant ingeval van niet- of laattijdige betaling vanaf de datum van de wanprestatie van rechtswege en zonder aanmaning een intrest van 10% per jaar verschuldigd op het niet-betaalde bedrag. Bovendien is de Klant van rechtswege en zonder aanmaning een forfaitaire schadeloosstelling verschuldigd van 10% op het betrokken bedrag, met een minimum van 25 euro per factuur.

Onverminderd het voorgaande behoudt Anna Pops zich het recht voor de niet (volledig) betaalde artikelen terug te nemen.

Artikel 10: Privacy
Anna Pops respecteert de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens.
Alles over ons privacybeleid, vind je onder het topic privacybeleid.

Artikel 11: Gebruik van cookies
Tijdens een bezoek aan de site kunnen 'cookies' op de harde schijf van uw computer geplaatst worden. Een cookie is een tekstbestand dat door de server van een website in de browser van uw computer of op uw mobiel apparaat geplaatst wordt wanneer u een website raadpleegt. Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, een cookie kan slechts een machine identificeren.

Alle info over ons gebruik van cookies vind je in ons privacybeleid.

U kan uw internetbrowser zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd, dat u een waarschuwing ontvangt wanneer een cookie geïnstalleerd wordt of dat de cookies nadien van uw harde schijf worden verwijderd. Dit kan u doen via de instellingen van uw browser (via de help-functie). Hou er hierbij wel rekening mee dat bepaalde grafische elementen niet correct kunnen verschijnen, of dat u bepaalde applicaties niet zal kunnen gebruiken.

Door gebruik te maken van onze website, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

Artikel 12: Aantasting geldigheid - niet-verzaking
Indien een bepaling van deze Voorwaarden ongeldig, onwettig of nietig wordt verklaard, zal dit op geen enkele wijze de geldigheid, de wettigheid en de toepasbaarheid van de andere bepalingen aantasten.

Het nalaten op gelijk welk moment door Anna Pops om één van de in deze Voorwaarden opgesomde rechten af te dwingen, of gelijk welk recht hiervan uit te oefenen, zal nooit gezien worden als een verzaking aan zulke bepaling en zal nooit de geldigheid van deze rechten aantasten.

Artikel 13: Wijziging voorwaarden
Deze Voorwaarden worden aangevuld door andere voorwaarden waar expliciet naar verwezen wordt, en de algemene verkoopsvoorwaarden van Anna Pops. Ingeval van tegenstrijdigheid, primeren onderhavige Voorwaarden.

Artikel 14: Bewijs
De Klant aanvaardt dat elektronische communicaties en back-ups als bewijsvoering kunnen dienen.

Artikel 15: Intellectuele eigendom
Je kan de website 'Anna Pops' altijd raadplegen; annapops.be. Extern commercieel gebruik van deze website en zijn gegevens is enkel toegestaan mits schriftelijke toestemming. Niets uit deze webpagina mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreid worden voor commerciële doeleinden zonder schriftelijke toestemming van Anna Pops. 'Anna Pops' is niet verantwoordelijk voor externe websites en sociale media waarmee ze mogelijk gelinkt wordt.

Artikel 16: Toepasselijk recht - Geschillen
We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn.
Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je ons contacteren via onze contact- pagina op onze website of door een e-mail te sturen naar order@annapops.be.
We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing. De rechtbanken van het arrondissement Dendermonde zijn bevoegd om kennis te nemen van alle geschillen, of naar keuze van Anna Pops, iedere andere rechtbank die bevoegd is volgens de regels van het Gerechtelijk Wetboek. Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.

Winkel: Eugeen Bosteelsstraat 10, Aalst - order@annapops.be - 0032(0)474/16 10 21 - wo - vrij - zat: van 10u tot 18u / ma - do - zon: op afspraak / di: gesloten